tisdag 16 juni 2009

VADSTENA

dagens oiutfit :P
jag i ett par av amandas hundra solbrillor ;D

åkte hem till amanda på middag, gott!


sen åkte vi till östenssons å handlade guudis<3> så amanda ville såklart ta på bilen haha :D




en roolig klisterlapp på en bil:D





me me me :D






jag :P i bussen







i bussen :D amanda å hanna

hejhej!

vi gjorde många misstag:P
vi skulle åka med 661 trodde vi :P
men höll på att missa den eftersom att man skulle byta till den från 660.
ajja vi han allafall att fatta te slut :P
på buss 661 så skulle vi gå av vid brandstationen i vadstena men när den väll stannade där så sa jag :
hallå ska vi inte gå av här å hanna (som har bott där ) bara nejdå!
men jag läste på en skylt att det var där vi skulle av ...
men bussne fortsatte enda tills becca (som också satt i bussen) tryckte på en knapp å bussen stannade.
nu orkar jag inte beräta mer men det har vart en hel knäpp/rolig dag ! som bara måste göras om:D<3
men imrogn blire D.R.A det blir kuuligt:P
nu ska vi lana i tältet :D
PS de bilder som vi tog i vadstena är lite ... haha ajja dem lägge jag i vilket fall inte upp :P
PUss MOoa







Inga kommentarer: