onsdag 24 juni 2009

varamon

soolbränd
jag blev solbränd, konstigt eftersom att jag bara sola framsidan:/

vi grävde ner becca:D<3>



hejhej !
solig dag idag inte sant?!
haha jag har vart i varamon med amanda,oskar,hampus å deras mamma :D
men sen så mötte vi daniela,rebecca å deras familj där så vi var med dem!
åkte trampbåt, sola (magen+bena)å badade.
först var det så kallt så att jag trodde att jag skulle få kramp men sen blev det bara varmare å varmare, många snygga killar att kolla in mee :D
hemma så bada vi i amandas pool(kallt)!
sen vatten ballongskrig mot killarna :D
haha aa juste efter badet så åkte vi in te motala å handlade på olika affärer amanda å jag gick runt å smakade på allt typ ,en vanilj grej som vi verkligen ville köpa skit god!
sen billigt goodis typ.
eftersom att vi inte kännde nån så gick jag runt å sa hej te alla å vinka å shit typ as pinsam blire
la på hem vägen imorrn med.
imorgon blire varamon igen då :D

puss Mooa

ps. dagens outfit kmr inte så ofta för den mesta tiden andvänder jag bikini:D
men ibland så.




Inga kommentarer: