måndag 20 juli 2009

moa<3kryssning

ngn konstig godisbit från en godisaffär
jaha där står ja;)

jag i röda trappan


jag på däck

man fick ett lysrör i drinkarna :D fast jag ville hellre ha rosa :(



kvällens outfit tills jag satte mig i choklad pudding
båten, cinderella


hihi i bollhavet :O(får jag va där)?


flotta lägenheter


jag i mina solglasögon
emilia i bollhavet

jaha detta köpte jah i taxfree!
hejhej, jag har haft e underbar kryssning med trevligt sällskap:D
vi kom fram vid halv 4 tänkte gå te söder men gick te en båt å drack lite cola :P
jag blev ju då sjösjuk på den lilla båten:S
sen gick vi på :)
å åt mkt;)
på natten bestämde millan att vi skulle gå te bollhavet, inga barn var ju där så jag, emilia å uffe, hennes pappa gick dit å hade bollkrig:D
aa å då så kom det ju såklart en söt kille i min ålder med sin lillebror å mamma å jag skämdes:P
men han var med, sen såg jag honom plötsligt överallt(A) men jag tog såklart inte hans nr:/ vet inte ens va han heter.
sen blev det lite blåsigt å jag blev lute åksjuk:)
men det gick över:D
jag har egentligen mkt mer att skriva om men jag har lixom ingen ork( ursäkta)
nu ska jag leta upp på bdb efter den där killen å se om jag hittar honom :) hoppas(A)
jaa å juste,den blå tunikan var min kvällsoutfits enda tills jag satte mig i chokladpudding å gick med det i en halvtimme :O
bytte om då då :P
ha en trevlig kväll
puss Mooa












Inga kommentarer: