måndag 31 augusti 2009

VAD JAG TKR OM BLOGGARNA!

desiree nilsson:provocerar nog ganska mke,men bloggen är jätte bra å man kan bara int sluta läsa den.snygg å snygg klädstil .












angelica blick:
vanlig söt tjej som har en himlans snygg stil.
blir jätte bra på kort.
coolaste bloggarn!!



foki;lite för rosa å lite töntig kanske.
men kolla bilder å söt är hon.


paulina danielsson; så himla söt,hon är den av alla man helst vill träffa på stan å få en autograf eller bild med.
snygg klädstil.





kissie; ursäkta men att bette sig som en fjortis när man är 18 är lite ....
bra blogg man inte kan sluta läsa.






kenza; söt å gullig tjej.
förtjänar att ligga högt uppe på listan.
bloggen var lite tråkig förrut tkr jag.
men nu ...
lite mer videoupdates eller vad tkr ni?





blondinbella; mogen tjej som har en gansak tråkig blogg.
går inte in på den så ofta men du är förståndig å söt.






1 kommentar:

Angelica Blick sa...

sv; tack så jätte mycket :) glad jag blir !
Vill även tacka för det gulliga du skrivit i detta inlägg om mig med :) haha dock hemsk bild, men men det bjussar jag på! Kram tjejen!